vrijdag 9 oktober 2015

winactie / giveaway Madebyleen

English below

Hoi allemaal,

Het is voor mij een bijzonder jaar. In januari opende ik mijn Etsy shop, in juni was ik 12,5 jaar getrouwd en vorige week werd ik 40 jaar. Een mooi moment voor een winactie!
Je kunt een PDF-patroon naar keuze uit mijn Etsyshop winnen. Laat in een reactie achter welk patroon jij zou kiezen en waarom. Dit kan tot en met woensdag 14 oktober 2015. Op donderdag 15 oktober kies ik uit alle reacties de winnaar.

Veel succes!

Madeleen


2015 is a special year for me. In January I opened my Etsy shop with crochet patterns, in June I celebtrated our 12,5 wedding anniversary and last week my 40th birthday. A perfect moment for a Madebyleen giveaway!
The winner can choose a PDF-pattern from my Etsyshop. Please leave a comment on this post and tell me which pattern you'd choose and why. This giveaway ends Wednesday october 14 2015 and I'll pick a winner on Thursday October 15 2015. I wish you all good luck!

Madeleen

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd! ! Ik maak graag kans op het patroon van de tasjes linksonder omdat dat nou net zo'n tasje is die je snel even meepakt naar de stra en die je in meerdere kleuren kunt maken, passend bij je outfit !

    BeantwoordenVerwijderen