zondag 1 maart 2015

Thanks!

(English below)
Vorige week opende ik mijn Etsy shop met het eerste patroon: de Lentebloesemtas. Dank jullie allemaal voor alle lieve reacties en natuurlijk ook degenen die het patroon gekocht hebben! Ik ben zo benieuwd naar de eerste resultaten!

Intussen ben ik alweer begonnen aan het haken van een volgend project: een deken met geometrisch patroon. Ik vind het heel spannend hoe dit uiteindelijk gaat worden. Maar nu ik steeds meer granny's gemaakt heb, ga ik steeds meer het geheel overzien en denk ik dat het heel bijzonder wordt. Wordt vervolgd!

Fijne week! Madeleen






Last week I've opened my Etsy shop with the first listing: crochet pattern of the Springblossom bag. Thank you all so much for your kind words and of course the ones who've bought the pattern. I'm looking forward to see the first results!


In the meantime I've started the next project: a crochet blanket with a geometric pattern. I'm really excited and hope everything will work out. But having crocheted some more granny squares, I start to see what it will become and I think it will be very special. To be continued!

Have a nice week!

Madeleen





4 opmerkingen:

  1. Ben gisteravond begonnen aan je tas (het wachten was op de wol)!
    Ik kon niet kiezen tussen de verschillende kleuren drops paris dus heb ik licht-grijs, ecru en roze besteld. Gisteren kwam de postbode met het pakketje en kon ik dus beginnen. Het patroon haakt heerlijk weg. Heb nu 4 rijen nops gehaakt. Ga de tas ook voeren en wellicht maak ik er ook een ritssluiting en binnenvakjes in.
    Je nieuwe project ziet er gaaf uit!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te horen! En wat ga je snel! Ik ben heel benieuwd straks; zo te horen maak je er echt iets moois van. Bedankt voor je lieve berichtje. Fijne zondag nog!

      Verwijderen
  2. Veel succes met je Etsy Shop! Je gehaakte tassen zijn echt prachtig!

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Zin om mee te doen? Neem dan een kijkje op mijn blog!
    Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sarah,
      Bedankt voor je nominatie. Leuk initiatief; ik doe graag mee! Wordt vervolgd dus! :-)

      Verwijderen