woensdag 6 september 2017

Boek binnen en video tutorial

Op Instagram en Facebook liet ik het al zien: onverwacht snel was ineens mijn boek echt binnen! Wat een verrassing en ook nog steeds wel onwerkelijk dat hij er nu echt ligt. Maar hij is toch mooi! Ik ben er echt super trots op! Het is echt geworden wat ik in mijn hoofd had. Waarschijnlijk zal hij aankomende week in de winkels te verkrijgen zijn.




Vraag je je af of het tapestry haken moeilijk is? Kijk dan eens naar onder andere deze video waarin ik het voordoe. Als je vasten en lossen kunt haken, kun je dit vast ook! Meer video's vind je hier


Daarnaast geef ik aankomende tijd ook weer workshops:
  • -          23 september bij Wolplein 
  • -          30 september bij de Handwerkdagen in Rijswijk
  • -          28 oktober kun je aanschuiven bij mini workshops bij Wilma’s Naald en Draad in Nijkerk

Ik leer je dan alle tips and tricks van het tapestry / mochila haken.
In de tussentijd ga ik nog even verder met de voorbereidingen van het boekfeestje op zaterdag 16 september bij Echtstudio (zie deze post). Je bent van harte welkom: ik vind het leuk om je daar te zien!

Fijne week,

Marlies



7 opmerkingen:

  1. Proficiat met je boek!! Ziet er inderdaad fantastisch uit! Ik denk dat je er nog vaak in gaat bladeren, ook al ken je de patronen zelf al :-) hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook via deze weg proficiat met je boek! Zo enthousiast om het binnenkort te kunnen inkijken. Ik hou van deze stijl, en zal weldra wel een knapperd van je patroon haken!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Ik heb hem gisteren gekocht bij Echtstudio en ben echt reuze enthousiast! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Ik hoop dat je er veel haakplezier aan zult beleven!

      Verwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen