zaterdag 1 februari 2014

Fantasiedeken / Fantasyblanket


Afgelopen maanden heb ik dit project regelmatig stilgelegd, omdat er weer een kleiner project tussen door kwam. Maar nu is hij dan eindelijk af; mijn fantasiedeken! Wat is het leuk om op deze manier te haken. Steeds opnieuw bedenken welke steek ik zou gebruiken en welke kleur. Heel ontspannend en ik ben erg blij met het uiteindelijke resultaat!

Wil je ook zo'n deken haken? Verzamel verschillende steken (ik heb veel op Pinterest opgezocht, maar ook gebruik gemaakt van het boekje 'Haken. Alle steken verzameld' van Betty Barnden). Verder is het een kwestie van leuke kleurtjes wol verzamelen en zorgen dat het aantal steken per toer niet al te veel varieert. De mogelijkheden zijn eindeloos!

This is my biggest project of the last few months: my fantasyblanket. It's so much fun crocheting this way. Over and over again thinking about the next stitches and colours.... I love it! It's very relaxing and I'm very happy with the result.

DIY? Collect different stitches (I used Pinterest, but also the 'Crochet stitch bible' from Betty Barnden, collect yarn in pretty colours and take care that the number of stitches in each row don't vary too much! The possibilities are endless!




Fijn weekend!
Have a nice weekend!

Madeleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten